dinsdag, februari 02, 2010

biologische webwinkels

dinsdag, februari 02, 2010

Ik bestel het grootste deel van mijn biologische boodschappen online. Woon je in de regio Flevoland/ Amsterdam/ Gooi/ Zwolle/ Amersfoort dan moet je zeker een keer bij de hofwebwinkel kijken. Ik bestel hier al bijna een jaar al mijn boodschappen. Ze hebben veel verse groente en fruit, maar ook veel andere biologische producten.
Ze bezorgen in de regio Amsterdam op zaterdag en ik moet dan voor woensdag 11 uur mijn boodschappen opgeven via de website.Ze zetten het altijd achterin de tuin en het geld wordt automatisch van mijn rekening afgeschreven. Heel handig. Ik ben ook wel eens wat vergeten en dat zetten ze dan alsnog op de lijst, erg fijn! En niet onbelangrijk, ze zijn niet duur!

Een andere optie is bestelvers. Ze bezorgen door het hele land en leveren vers fruit en verse groente, biologisch en niet biologisch. Bestel voor 12 uur en ze leveren het de volgende dag bij je af, heel handig! Voor mij een prima aanvulling op de hofwebwinkel. Beiden rekenen 5 euro bezorgkosten, bij de hofwebwinkel kun je ook kiezen om het voor 1,50 bij een bezorgpunt in de buurt af te halen en bij bestelvers kun je het pakket ook afhalen bij een TNT punt. Handig als je bijvoorbeeld niet thuis bent.

Written by

Over gezond leven & zijn, over lekker eten als brandstof voor je lijf & over meer energie & lekkerder in je vel.

0 comments:

Een reactie posten

 

© 2013 Geweldig Gezond. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top