donderdag, januari 17, 2013

Mijn boards op Pinterest

donderdag, januari 17, 2013

Al een tijdje verzamel ik info graphics over voeding, ik zal deze in de loop van de tijd gaan vertalen in het Nederlands en de claims proberen wat nader te onderzoeken. Ik vind het altijd belangrijk om zelf op onderzoek uit te gaan, in plaats van klakkeloos te geloven wat er in zo'n info graphic wordt gezegd.

Het gaat nog wel even duren voordat ik door al deze voorbeelden heengelopen ben, dus voor iedereen die het leuk vindt om ze al te bekijken, je kunt ze hier vinden op één van mijn boards op Pinterest. Als je het leuk vindt om updates te volgen klik dan op de knop FOLLOW midden boven in de pagina.

Written by

Over gezond leven & zijn, over lekker eten als brandstof voor je lijf & over meer energie & lekkerder in je vel.

0 comments:

Een reactie posten

 

© 2013 Geweldig Gezond. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top